Eminee99 Buseyeliz bana da doktorum %70 erkek demişti ama 2 hafta sonra kız olduğunu öğrendim bence kız 🥰
Buseyeliz zeynozey gönlüm kızdan yana doktorun biri yüzde 70 erkek dedi diğeri de yüzde doksan kız demişti şimdi 13+4 oldum yarın gidicem tekrar bakalım bu doktorumuz ne diyecek
zeynozey Buseyeliz bende şimdi 2. Ye hamileyim buda kıza benziyor oğlumun ulturason resimleriyle aynı değil vücut yapısı🥲 Ordan ayırt etmeye çalışıyorum😬 Bu bebişinde vücut yapısını erkeğe benzettim:) Sağlıklı olsun inşallah
Kader_81 banada tahmin de bulunurmusunuz henüz cinsiyeti belli değil doktor hiç bişey demedi 14+3 deyiz 🥰