Ravzanur23 Bel ağrısını yanlızca yürürken yaşıyordum ama karnım ara ara regl ağrısı şeklinde ağrıyordu
saniye_ Benimde bel ağrım tabiki oluyordu ama akşamüzeri 6 gibi den beri iğne batması şeklinde ağrıyor