Selinoloji benimde suan 38+5 12 den sonra bebek çok sertleşiyor az önceden beri baskı var göbegimden rahmime duşa girdim duşta da devam etti duştan sonra geçti gibi olsu suan soluma uzandım sol kasıgımda hafif bir agrı var bebek hareketi de var ama agrı da var çok hafif hani böyle adet agrısı gibi bu dogum belirtisi olablrmi salı günü çatı muayenem vardı doktor açıklıgın 1 cm demişti