Merhaba kizlar bugün 20 haftamdayim ve detaylı ultrason çekildim,ultrasyonda sağ uterinde hissedilen yüksek dirençli akım sağ 7/4 sol ⅖ yazısı siyahla yazılmıştı doktor damarla ilgili bir sorun 26 haftada tekrar bakalım dedi,böle birşey yaşayan var mi