Hanımlar aranızda ben gibi bir adım atamayan topallayarak yürüyen var mı? O kadar kötü durumdayım ki 😔 şuradan şuraya gitmeye zorlanıyorum ayağa kalkamıyorum bu bel ağrısı benim tamamen hayatımı kısıtlandı resmen. Geceleri ağrıdan uyuyamıyorum. Benim gibi olanlar var mı sizler ne yapıyorsunuz internetten araştırdım kadınlar kulübübde yazmışlar magnezyum içmelerine rağmen ağrıları dinmiyormuş benim gibi kimisi Sabah akşam süt içmiş iyi gelmiş sizinde var mı şunu yap diyebileceğiniz birşey ❣️