Ayse5960 Kızlar bebek hareketleri hep çok az doktor sağlıklı dedi ama korkuyorum sizce neden çok hareket etmez
Dorukkusumm Ayse5960 bende 32.haftada yaşadım hareketleri azdı gece acile gittim bana diyo yeri dar normal ertesi sabah bebeğim aynı şekilde cok hareketli olarak devam etti hareketlerine ve o gün bişey olduguna ve doktorun anlamadıgına inanıyorum 🤦🏼
hayalperest2310 Ayse5960 canım bende 34 haftalık hamileyim eskiden çok az hissederdim ama bu beş gündür tekmesi her yerde ne oluyor anlamadım demek ki canı nasıl isterse öyle hareket ediyor pazartesi randevum var bakalım iyidir inşallah
umena Dorukkusumm bir şey olması gerekmez ki karnımızda küçük insan taşıyoruz belki canı o gün miskinlik istemiştir annesi 🥰🫶
Dorukkusumm umena doktor da bu şekilde açıklama yapsa kafama asla takmam ve o gün bişey olduguna anlamadıklarına inanmam ama bana yaptığı açıklama yeri dar ondan normal ee dün yeri dar’dı bugün mü genişledi, yooo 😊