Babyy07 37+0ım yarın hâlâ yukarda kafası salı tekrar kontrolum var sezaryen günü vericek doktorum, donme ihtimali cok az dedi varmı böyle olup dönen son anda
Ahsenn20 Benim de 37 de başı yukardaydı dönmezse sezeryan demişti 38 de gittiğimde dönmüştü şuan normal doğum bekliyorum.