tansudobreva Merhaba kızlar 37+5 haftalik hamileyim eşime supriz yapmak istiyorum bugun dogum gunu balon şişirsem sizce bebege zarar olurmu 😕
Aslimii tansudobreva ben otururken zor nefes aliyorum, balon sisirebiliyosan helal olsun🤣🤣 tansiyonun falan duserse zarari olabilir diye dusunuyorum
Fevehan tansudobreva el pompaları oluyor onlardan alabilirsin çocuk havuzu şişirmek için alınıyor gelende ama ben balonda şişiriyorum onunla☺️
Ezosfer Bebeğe zararı olacağını sanmıyorum da ciğerlerinize çok baskı vardır bu haftada kendinizi zorlamayın
tansudobreva bilseydim alicaktim dusunemedim 12 tabe kalpli balon şişirdim simdilik iyiyim bebegim hareket ediyo ☺️ Fevehan
Fevehan tansudobreva maşaALLAH 🥰 ALLAH sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bir ömür mutluluklar eşinle sana canım🤲🏻💗