1234567890asd Lazz61 ev yakın diye herşeyden az koydum yürüyerek 20 - 30 dk araba ile 10 dk ama Bebek bezi az galiba 🥺 herkes öyle yazmış
Lazz61 1234567890asd ev yakın ama sen kendi gözünle koy canım her kıyafetin altına zıbın Takımı koyacak şekilde ayarla ve en az 3 adet 👍 benim 3 olacak yine de sen bilirsin kuzum
Bebekliannee Siem24 pişik kremi neden koyuluyor ki . Yenidoğan pişik olmuyor ve bebeği pişik kremini alıştırmamak lazım aynı şekilde biberon da.
Bebekliannee 1234567890asd oldu ki sütun gelmezse mama biberonla verilmiyor şırınga ile veriliyor yada kaşık