Öncelikle hepımıze geçmiş olsun Rabbim Yaralılara şifa versin enkaz altındakiler sağlıklı bi şekilde çıksın Rabbim ölenlerede rahmet etsin mekanları cennet olsun bidaha yasatmasın depremi 🤲🏻 soru sorcaktım cekındım ama sorcagım kimse yoktu ona göre alerji bölümüne randevu alcam bebeğim 9 aylık 2 hafta yumurtanın beyazını verdım her hangi bısey çıkmadı vucudunda degısık bısey vermedim oğlumun yüzü birden kızardı yumurtanın beyazı alerji yapmıs olabilir mi happy kıdse giriş yapamadım oraya sorcaktım