Halimbey Esraakdr hayır hiç acımıyor, saniyelik bir işlem kendinizi kasmayın sakin kalın hemen bitiyor zaten
Acemianne0 Esraakdr benim uzun uzun yazdığım bi yazı var bununla ilgili lütfen girip okuyun içiniz rahatlasın
Maviboncuk52 Esraakdr bende bu duyduklarımdan çok etkilendim korktum muayeneyi olduktan sonra boşuna korktuğumu anladım anlık bişey sakin kalırsan hiç acıma vs olmaz öyle söylenenleri fazla düşünmemek daha iyi herkes de aynı olmuyor boşu boşuna stres yapmışım
asetonluoje Kesinlikle hiç acımıyor. Hem çatı muayenesi oldum hem de ondan sonraki kontrolümde doktorum açıklık için tekrar aynı şekilde muayene etti. Hiç acı yok , kesin bilgi
Esraakdr Ya bende bilemedim aşırı korktum bana çok zor çok acıyor neyse anlatmayım falan diyenler oldu iyice gerildim …. Zaten doğum bile beni benden alıyor korkudan ilk doğum olacak bide
asetonluoje Esraakdr benim de ilk doğumum olacak , normal istiyorum. Olabildiğince zihninizde kendinizi rahatlatın. Korkuyla girerseniz hem çok zorlanırsınız hem de yırtığınız olur. Bebek kendiliğinden su gibi akıp gelecek 🙏🏻 Hep böyle düşünün
Sulesahin_07 Esraakdr korkma Esraakdr korkma hiçbişey olmuyo 5 saniye ya sürüyo ya sürmüyo sadece sonrasında akıntın geliyo ve adet sancısı gibi bi sancın oluyo bende bugün oldum 37. Haftada bakıyo alttan ama gerçekten o onu yaparken sen hiçbişey hissetmiyorsun kendini kasma kimseye de bakma sakin ol yeter 🥰🙂
Tugbis567 Esraakdr Hic acimiyor inan bana kendini serbes birak bak korkma diye demiyorum sıfır acı benim acilmam bile yoktu dusun doktor icimi disima cikardi suyumu patlatmak icin kendini ne kadar ksarsan o kadar canin acir. Ayrica parmagiyla muayne ediyor korkulcak bise yok yani en fazla 3 parmak
matematikcianneee Esraakdr ben de 38 de oldum bu hafta tekrar oldum ama hiç acımıyor kendini rahat bırak hafif bir yanma ve bitiyor bile hiç korkulacak bir şey değil