Kirsehirli40 Merhabalar adetime son 2 gun kaldi bugun hem erken gebelik testi hemde normal test yaptm tek çizgi cikti ama ikiside aradan bi zaman geçtikten sonra gözle görülmeyen çok açık yani böyle normal bakınca cift çizgi yok ama çok iyi bakarsan ama oda cpk iyi coo gözde görülmeyen bir çizgi var ne demek oluyor bu?? Gebelik varmi yokmu??
Meltems53 Kirsehirli40 ilk 5 dakikada çıkan sonuç önemlidir. Zaten varsa hemen çıkıyor benim 2.çizgi 15 saniye içinde çıkmıştı.
Eso66 Kirsehirli40 Canım ben adetime 3 gün kala yaptıgım da 1 çizgi vardı ama hissettim hamilelik vardı. Adetime 1 gün kala hafif cizgi eklendi pozitifti daha cok yeni oldugu icin çıkmaya bilir. Bekle bence biraz daha.Hayırlısı olsun😊
Tubidi12 Yok bacim, Ilk 2-3 dakka sonra ki sonuc belli Eder. Gebelik testleri bi süre sonra bekletirsen cogunda ikinci cizgi gorunur zaten. Kac dakka beklettin?
Kirsehirli40 Meltems53 erken gebelik testi negatif cikti adetim e 2 gün kaldı yani artık hamile değil miyim ?
ArvenMom Kirsehirli40 5 veya 10 dk sonrası geçersizdir testlerde büyük ihtimalle hamile değilsin kan testi verip netleştirebilirsiniz
Miracleee Eso66 bende dün test yaptım erken gebelik. Negatif çıktı. Ama hamileyim sanki öyle his var yani. 2 gün var adetime inşallah pizitife döner 🤲 cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🌸