momyy__ Kızlar evimiz de birşey yok çok şükür girebilirsiniz dendi ama giremiyorum ayaklarım geri geri gidiyo napcam nasıl atlaticam bu korkuyu minicik yavrumla nasıl indim o merdivenlerden bir ben bilirim bir Allah bilir nasıl girirm o eve😞😞😞
mahirarifmomy momyy__ Allah yardımcınız olsun. Bir daha yaşatmasın. Önleminizi alın girin kendinizi rahatlatmaya çalışın zikir, dua 🤲🏻 💐
Beyza038 momyy__ bende kayseride oturuyorum 1.30 daki depremden beri eve giremiyorum ama yarın mecbur gidicem eşim ise gidiyor 33 haftalik hamileyim 3 yaş 4 aylık oğlum var şimdiden sıkıntı bastı tek başıma nasıl kalıcam ne yapicam bilmiyorum.
Zeynep_alya momyy__ benimde 2.5 yaşında kızım var eve gitmeyelim evimiz sallanıyor anne diye ağlıyor ve benim evimde hasarda var muhtemelen girmeyin diyecekler☹️
Ruken_olgn momyy__ aynı sorun bende de var bebeğim 12 günlük ilk depremden sonra kayınvalideme köye geldik eve gidesim yok ama gitmesek te olmuyor nasıl gidip oturacağım hiç bilmiyorum