Burmur10 Kızlar göbeğimin alt kısmında nabız atıyor. Korkmaya başladım ne bu acaba yaşayan varmı soran eden.
2022Mom2022 Burmur10 kız diyolarya hıçkırıyolar diye bende 3 4 dakika kadar sürdüğüde oluyor pıt pıt atıyor yoksa. Benmi yanlış biliyorum
2022Mom2022 Burmur10 aynı şeyi bende yaşıyorum nadirde olsa bazen ayaklarını vuruyor kaburgama altta kasıklarımdada nabız gibi atıyor zaten baş aşağı pozisyonda benimki ben hıçkırıyor diye biliyorum valla
TTtutku Burmur10 bebek büyüyor onu besleyen damarlar büyüyor ve hissediyosunuz o atan şey de nabız atması zaten korkmayın 33 haftadayım hala atıyor çok fazla damar olduğu için hissediliyor buna sevinin bebeğe sağlıkli kan akışı var
2022Mom2022 Burmur10 ben ya ayakları kafası diyodum çünkü arada vajinama 3 4 saniyelik sızı giriyordu hareket ettikçe ultrasonda doktor dedi tam kanalın üzerinde normal doğum pozisyonunda diye
onehappymoom Damarın atıyor hıçkırık o kadar uzun süreli olmaz benimkide öyle şuan bile atıyor mesela
Hilalkmn11 Burmur10 orda atar damar var o atıyor nabız değil. Gebelik bitince de baktığında göreceksin