Busem3535 ben hayatımda hiç ufak bi operasyon bile geçirmemiştim narkoz vs bişey almamıştım tamamen ilk oldu benim içinde bende de stres ve heyecan vardı ve benim çok ani oldu kontrole diye gitmiştim 2 gün içinde sezeryana alındım ama inanın asla korkulacak bişey değil çok rahat geçiyor, spinal sinek ısırığı gibi bişey zaten sonrası sadece yatıyorsunuz, bebeğinizi bekleyin onu görünce dünyanın en güzel anı oluyor o anı tekrar tekrar yaşamak isterdim içinizi rahat tutun 🌺