Ebrarliva amin inşallah hepimiz❤️ bir kaç hafta sonra net şekilde görebilirler ben ilk özelde gördüm kız olduğunu doktor bacak arasını gösterdi direk net bi şekilde daha sonra devlette 19. Hafta civarında öğrendim. 22 de ayrıntılıya gittim erkek dedi hoş memnun kalmadım ama neyse. Bugün tekrar devletten randevu alıp muayene oldum 24. Haftama girmek üzereyim net kız olarak görüyorum bacak arası boş dedi. Allah’ım sağlıkla sıhhatle kavuşmamızı sağlasın hepimizin🌺