[silindi] hayallliiim 39+1de 3500 dedi doktor ama o kadar olduğunu düşünmüyorum 😅 çünkü 38+1de 3150 gr ölçmüştü
nadrun Bende 39+0 dayım şuan ne kadar bilmiyorum pazartesi randevum var 36+4 te 3200 du umuyorum çok kilo almiyordur zira ben 36 haftadan dan 39 hafatya a üç kilo almışım
hayallliiim nadrun ay bende hala kusuyorum yaaa herkesin bünye farklı tepki veriyor sağlıkla doğsalardı bi
Halimbey hayallliiim kilo hiç önemli değil 41+1 de 3.5 kilo ile dogum yapmıştım oğluma gözüme zayıf gelmişti 15 gün sonra etli butlu dombalak bir şeydi 😂 şimdi kızıma hamileyim hiç takmıyorum kilosunu
Denizcmm hayallliiim 38+2 de 3300 dü bizimki şimdi bennde 39 oldum pazartesi gidicem bakalım ağrı sızı belirti yok🤓