Mervegc 29+5 iz. Özellikle bu hafta karnıma sancılar giriyor arada. Genel olarak tokken yemekten sonra. Bu haftalarda normal mi yaşayan var mı?
Mervegc Ayseas1 teşekkür ederim ben de endişelenmistim kontrolüm ayın 15inde ben de sorayım yine de doktoruma.
MinelHaapy Tam 29 haftalığım bugün aşırı bi kasıgımda karnımın algında alt taraflarımda ağrılar var resmen yürüyemiyorum magnezyumu bırakmıştım sanırım ondan geri başladım bugün hemen 😔
Nazli-61 MinelHaapy nası ağrılar bıçak saplanması gibi mi benimde 1 saattir bi ağrım var bıçak saplanması gibi sol boşluğuma vuruyor bastırınca daha çok ağrıyo gaz sancısı ağrısınada benziyor biraz sizinki nasıl bi ağrı ben 31+3 üm bu arada
Mervegc MinelHaapy ya benim de karnımda kasiga doğru giriyor bazen baya keskin giriyor. Magnezyum u ne için kullanıyorsunuz? Ben sadece vitamin kullanıyorum bi değişiklik yapmadım da
Mervegc Nazli-61 aynen gaz sancısı gibi de oluyor böyle keskin giriyor arada ben de daha erkekmiş gibi geldi o yüzden endişelendim
MinelHaapy Mervegc geçen aylarda da böyle olmuştu doktor magnezyum verdi bayağı rahatlamıştım bende bıraktım geçmiştir diye fakat bırakınca gene aynı şeyleri yaşadım mecbur doğum olana kadr kullanıcam
Nazli-61 Mervegc merhaba dün konuşmuştuk bebeğinizin hareketleri nasıl benim normalde hareketli bi bebek dün akşam az hareket etti bugün daha az küçük hareketler normal zaman hareketleri değil sizin nasıl acaba
Mervegc MinelHaapy benim bu hafta başıma geldi. Ben de doktoruma sorayım bu hafta ama normaldir belkide
MinelHaapy Özellikle temizlik yaptım günler aşırı bel ve kasık ağrısı oluyor ama mecbur yapılıyor yapacak kimsem yok
Mervegc MinelHaapy ben de kendim yapıyorum da o zaman sadece belim ağrıyor bu ağrı başka gibi sancı gibi
Nazli-61 Mervegc bende baktım internetten normal yazıyor normaldir heralde hareket edince anlık geçen bi ağrı heralde artık bebek büyüyor ondan bu ağrılar