pnrkrd Kızlar bugün hareketlerini hissedemediğim için yakındaki bi doktora gittim bebeğin eşinin ön duvarda olduğunu söyledi ondan hissedememişim bu ne demek kötü bişey mi zararı var mı beni bilgilendirir misiniz Bu arada 19 haftalık gebeyim