didimom Selamlar 5 gün önce doğum yaptım. Oğlumun bezinde çok minik turuncu leke oluyor bazen. Hatta pipisinin ucunda da görüyorum nokta kadar. İnternette normal olduğu yazıyor ancak yaşayan var mı sormak istedim.
Eraysen didimom ürat kristali yenidoğan bebeklerde normal birşey doktorunuza gittiğinizde danışın bol bol emzirmeye çalışın zamanla geçen bir durum
Rnd_9996 didimom benim bebeğimde de oluyordu biz kan sanmıştık baktık kan değil doktora sordum ilk zamanlar normal dedi bir tane madde varmış o bekleyince öyle bir renge dönüşebiliyormuş zamanla geçer dedi ve kısa sürede geçti sizinki de geçer inşallah merak etmeyin