Merhaba sevgili anneler , anne adayları , anne olmayı planlayanlar …..
İlk önce çok ama çok üzgün olduğumu belirtmek istiyorum. Depremde vefat etmiş vatandaşlarımıza Allahtan rahmet dilerim . Yaralılara geçmiş olsun dilerim.
Ben Amerika New Jerseyden yazıyorum . Burlington şehrinde bir devlet okulunda anaokul öğretmeni olarak çalışıyorum. Duyar duymaz biz burdaki Türkler seferber olduk. Çalıştığımız okullarda yardım kampanyaları başlattık topladığımız eşya ve paraları yakınlardaki camiye onlarda konsolosluğa teslim ediyorlar. Biz burda elimizden geldiği kadar yardım etmeye göndermeye çalışıyoruz. Tek dileğimiz istenilen ihtiyaç sahiplerine gönderdiğimiz eşyaların paraların bi şekilde ulaşması.
Kalbimiz Sizinle. Geçmiş Olsun Türkiye 🇹🇷❤️🥺