Senagg Fatmanur_42 merhaba canım. Ben de yeni başladım. Ali acar da başladım. Senin aklında var mı birileri?
Fatmalardanbiri Fatmanur_42 benim abimle yengem 4 yıl önce medicanada necati özçimen var onda yaptırdılar. Çok memnun kaldılar. İlk denemede oldu. Ondan önce başka hastanelerde aşılama ile uğraştılar fayda etmedi.
Ferdane23 Fatmanur_42 Novafertil Tüp Bebek merkezi doktor Fuat Ali kesinlikle tavsiye ederim ben şuan tüp bebek hamilesiyim Konya’da tek tüp bebek merkezi sonuna kadar guvenebilirsiniz
Fatmanur_42 Senagg cnm ben şuan hamileyimde bir arkadaşim var o yapacak tüp bebek onunda aşilama doktoru ali acar hani belki daha iyisi varsa dedim burdan yazan olur
Gncgozde Merhaba bende tüp bebek yaptırcam yumurta toplandı donduruldu. Selçuklu üniversitesi hastanesinde Ayşegül kebapçılar öneririm çok iyi doktordur. Çok hastası da var tavsiye ederim.
Neslihan_42 Gncgozde Gncgozde Ayşegül hoca işlemleri kendi mi yapıyor ? Yumurta toplama vs süreci kendisi mi takip ediyor ?