serpil1baby Sizler doğum yaptığınız için tecrübe ettiniz sorum şu kıyafet alışverişimi 3 ay ve 3 6 ay yapıyorum yeni doğan fazla yok çabuk büyüyor ya da doğunca bile olmayan oluyormuş böyle yapıyorum alışverişimi doğrumudur sizce her türlü fikrinize açığım 🙏🏻🙏🏻
2022bebeki serpil1baby 4 kilo 56 cm doğum yapmama rağmen 15 gündür yenidoganlari giyiyor benim oğlum. 0-3 ay evet yogunlukta olmali ama yenidoğani da en az 5 takım almalisniz kaka çiş vakalari oluyor
Halimbey serpil1baby evet doğru benim oğlum çok kilolu doğmadı ama bir anda çok kilo aldı o yüzden hiç giyemedi hepsini ihtiyacı olana verdim büyük olanları giydirmeye başladım şimdi kızıma hamileyim hastane çıkışları dışında kıyafet almadım yenidoğan 3 6 6 9 alıyorum hep
cokkasmabeabi serpil1baby yani şöyle şu kadar takım diyemem ama benim çocuklar küçük doğduğu için 03 takımları bile uzun süre giydi. Hemen büyüyor dedikleri 3.250 üstü doğanlar sanırım
ilkanneyim06 Evet kilolu doğarsa olmuyo zamanında bana bile annemler 4.5 kilo doğabileceğimi tahmin edemeyip bir ton şey örmüşler ellerinde kalmış hep 🥺🥲
-_Esra_- Hastane çıkışı 2 tane al yeter kalanları 3-6ay al bir şey olmaz hepimiz öyle büyüdük şimdiki bebeler şanslı benim eski fotoğraflarımda 3-4 yaşındayken un çuvalından yapılmış taytım var üstümde
serpil1baby 2022bebeki aynen bende öyle düşündüm 5 10 tane yeni doğan yeterli olur. 2 tanede hastane çıkışı yeni doğan yeterli olur gerisi hep 3 ve 6 ay 👍🏻👌🏻
2022bebeki serpil1baby fermuarli tulumlar da aşırı kullanışlı oluyor tavsiye ederim sağlıcakla kavuşun 🤗