Ozgecim Kizceler 8 haftaligim bel bölgemde ağrı çok oluyor özellik kuyruk sokumu olan yer bel ağrısı çok erken mi başladı yoksa sizlerde bu durum var mı?
Nezosikra Ozgecim benimde ayni canım az bi iş yapsam bel ağrısından yürüyemiyorum napacam bilmiyorum valla bende 10 haftalık oldum ama gebeliğimi öğrendiğim zamandan beri ağrılarım var
Buseyeliz Ozgecim 13+4 haftalığım annişler 7-10 haftalık aralığında benim de aşırıydı ama 12 haftalık olduktan sonra herşey bitiyor ne bulantı ne kusma ne de bel ağrısı sabredin 🥰
Gzmgzm123 Gebeliğin ilk haftalarında olup sonrasında geçiyor benim öyle olmuştu Şuan 33. Haftadaym tekrar başladı