26.haftada 33mm olan uzunluk kısalmış 20mm olmuş, geçen hafta yeşil bir akıntım oldu doktorumla paylaştım idrar kültürü verdim enfeksiyon çıktı,bugün akciğer geliştirici iğne vurulduk yarin bir doz daha vurulacagim.. Başına böyle bir olay gelen oldu mu? Şuan psikolojikmende çok kötüyüm..