Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar diliyorum milletimizin başı sağ olsun çok üzgünüz günlerdir rabbim yardımcımız olsun 🙏 5 gündür süren bir kalp ağrım var sıkışıyor kalbim iğneleniyor derin nefes aldıkça daha kötü oluyor nefes alamıyormuş gibi hissediyorum durup dururken kabim çarpıyor en ufak sesenkalbim hızlanıyor benim gibi bu durumu yaşayam var mı normal mi yoksa korkmalımıyım lütfen yardımcı olur musunuz?❤️🩹