ebrusngl iğneyi yaptığında “asla” ovalama bu daha çok canını yakar dene diğerini ovalamadan yap. Kist gibi sertlik evet oluyor dokununca da acıyo bile ama zamanla geçiyor eğer daha erken geçmesini yada ağrıyı azaltmak istersen kolonya ile steril herhangi peçete pamuk vs üzerine koyabilirsin. Ama iğne sonrası ovalamak morardı ve kiste sebeb olur ve en önemlisi iğneyi 90’ dik tutmak, yan bile yapsan ilacı vermeden iğneyi düzelt dik şekilde ilacı enjekte etmelisin kuzum. Oyy bitmedi anaların derdi 🙈