Merhaba arkadaşlar. Yardım için birkaç eşya daha ayarladık eşimle. Oğlumuz için aldığımız ama hiç kullanılmamış bot, mont, kalın yağmurluk, bere, Eldiven, biberonlar var hiç kullanılmamış ama etiketsiz ürünler. Birde emzikler var, hiç kullanmadığımız emzikler ama sterilize etmek için kaynatıp koymuştum geçen sene. Uçları baya sararmış koysak ayıp olur mu? Hiç kullanılmamış ama sararmışlar. Eşim ayıp olur tekrardan alıp koyalım diyor. Bende yine alırız bunları da koyalım bir işe yarar diyorum. Yardımcı olur musunuz. ⬆️