Tunahan_rumeysa16 40 günü geçik bebeğin var günde 1 veya 2 çay kaşığı kimyon çayı vermek zararlı olurmu acaba deneyen mennun kalanlar varmı yalnış bilgimi acaba
Kubukargl Tunahan_rumeysa16 1 çay bardağı kendiniz için bebeğe kimyon vermek ne ya allah korusun alerjik reaksiyon olur bişey olur direk vermek bana göre sakıncalı ben kendim içiyorum sütümden bebeğede geçiyor zaten
Busbusu Tunahan_rumeysa16 ben veriyorum çok gazı var cnku verdiğim zaman hem kendim içiyorum hemde az bsy ona veriyorum gazını kolay çıkarıyor o gün ama sürekli vermiyorum
Tiiffany Tunahan_rumeysa16 sıcak değilde normal bi sekilde verebılırsınız. Ben cok verdım gazına cok iyi geldi. Kaynamıs ılımıs suyun ıcıne 1 cay kasıgı toz kimyon atın. Karıstırın sabah aksam 1 cay kasıgı verın gazına iyi gelir
Yeknese Kendin kimyon ve rezene icersen bebeğe geçer. Kimyon zararlıdır doktorlar su bile vermeyin diyor, bunu asla kabul etmezler
Kubukargl Tunahan_rumeysa16 evet öncesinde vitaminler ve damlalar kullanmama rağmen bebek çok zorlanıyodu gazını çıkartırken yine damla kullanıyorum kendimde kimyon yapıp içiyorum daha kolay gaz çıkartıyor