1fatma_nurr ilk önce kahverengi lekelenmem oldu hemen acile gittim progestan başlattı ertesi gün bildiğimiz kırmızı regl kanı gibi kan geldi bu sefer başka hastaneye gittim progestanı bıraktırdılar duphastona başlattılar bi kere kanamamdan sonra hiç kanama olmadı çok şükür sadece bi kaç gün leke olarak devam etti o da şuan yok bunlar 7. Haftamda oldu yanlış hatırlamıyorsam şuan 9. Haftamdayım