Yelizdemir45 Kızlar erken doğum riskim var şuan 34 haftalık olduk bebeğe kilo aldırmak için nelerr yemeliyim yaşayan oldu mu erken doğumu
SenanurMasal Yelizdemir45 ULTRASON A HİÇ TAKİLMA BANA 34 DE 2466 DEDİLER 38 DE SEZARYEN OLDUM 3500 DEDİLER 2795 DOĞDU SAĞLIKLI OLSUN EMME REFLEKSİ OLSUN SOLUNUM SIKINTISI OLSUN KUVEZE GİRMEZ YANİMDA 2160 KİLO VE 2300 DOĞAN VARDİ KUVEZE GİRMEDİ
Temsi_esma Arkadaşım 33 haftalikken dogum yapti bebeği tam 3000 gr agrilinda doğdu kuveze bile almadilar. Hamileliği boyunca kaşar nohut yeşil mercimek kuruyemis kuru meyveler yumurta yiyordu bunlar bebege kilo aldiriyormus canim
Yelizdemir45 Temsi_esma maşallah iyi doğmuş inşallah benimde öyle olurda kuveze girmek zorunda kalmaz ilk çocuğumda çok çektim bunda korkuyorum
Surprizzz2022 Canm yaşam sınırı geçmiş Allah in iznyle birşey olmaz. Bnde 35 haftalık doğum yapmıştım elhamdülillah birşey olmadı solunumda sknti olmayınca kuveze almazlar zaten.
Yelizdemir45 Surprizzz2022 pazartesi gidicem nst yapılacak sancım çıkarsa yatış verilecek sanırım inşallah öyle olur
Hamidevahap Hamidevahap 2 kilo ve uzerı sarılık dısında kuvez ıhtıyacı olmuyor cabuxak toparlar haftada 300 400 gr aliyo dogunxa
rumeeysaa Yelizdemir45 korkmayın inşallah bir sıkıntı olmaz 2 kiloyu geçmiş zaten kuvöz olayı kiloyla değilde akciğer gelişimi ile alakalı. Zaten erken dogum olursa da akciğer geliştirici iğne yaparlar size
Temsi_esma Yelizdemir45 Allahın izniyle bir şey olmaz sizin bebeğinizin kilosuda iyi daha da artar inşallah hayırlı vaktinde olsun doğumunuz insallah🤲🤲