Hacerdogan aynen yeni çıktım ben 2 gün yatırdılar acilde 14 9 çıktı yatarken 13 ü bile zor gördü hep düşüktü tahlillerim de iyi eve geldim yine yüksek şuan gitsem belki yatırır ama yatmakta kötü hiçbir şey yapmıyorlar ilk aldiklarinda doğuma hazırlıyoruz seni dediler açıklık falan baktılar mahvoldum gerçekten sonra servise çıkardılar imza atıp çıktım tansiyonum iyi olunca eve gelince yine böyle oldu anlamadım gerçekten dün evde 12 8 di sağlık ocağına gittim 15 e 10 çıktı çok garip pazartesi 24 saatlik idrarı goturcem bakalım rabbim korktuğum yeri göstermesin ne diyim öyle dua ediyorum çok teşekkür ederim gerçekten içim biraz olsun soğudu sizin soylediklerinizle herkes bir şekilde geçiriyor işte demek ki