Skn23 1 hafta önce minicik bi kan gelmişti peçeteye doktora gelmiştik birşey yoktu . Bugün peçeteye baya yoğun şekilde kahverengi kan geldi . Hastaneye geldik doktor yatış verdi. Biraz kan birikmiş dedi . İnşallah kırmızıya dönmez dedi .Bu haftalarda yaşayan varmı
bsr0101 Skn23 canım 13.haftada çok yoğun kanama yaşadım bacaklarımdan akıyordu doktora gittiğimde bende hastanede yattım şükür toparlandım korkma bişey olmaz inşallah
Chinara99 Skn23 benim de 7ci haftadan itibaren kanamam oluyordu dokrora gitdim hematom olduğunu dedi. Sonra ilaçlarla falan kahverengiye döndü. Şimdi 16 haftalığız. 1 hafta önce yine şiddetli kanamayla hastaneye yatdım hala yatıyorum. Korkulacak bişey yok siz de korkmayın iyi bir doktora gidin
Mervegc Skn23 7.haftamda yaşadım. Önce kahverengi leke sonra kırmızı hatta gece boyu 2 ped doldu. Sabahı zor ettim . Doktora gittim ve bebeğin yerleşmesiyle ilgili olduğu söylendi. Bebekten uzaktaydi benim kanama alanım. İğne ve ilaç kullandım 2 ay. İlk iğneden itibaren geçti siz de ihmal etmeyin doktora gidin inşallah kötü bir şey yoktur
Skn23 1fatma_nurr ben bu haftaki kanamalardan korkuyorum sonra kırmızıya dönüyor çocuğu atmaya çalışıyor vücut dedi korktum baya bi o yüzden . Geçen sefer hastane yattığımda aşırı serum vurdular antibiyotik o bu sonra kanamam olmuştu ondan mı acaba diyorum . Yada Sivastayım deprem korkusundan mı oldu diyorum . Anlam veremedim ya
Skn23 Chinara99 hemotama baktım damar tıkanıklığı gibi Birşey sanırım. Bende inşallah devam etmez ya . Allah evlatlarımızı bağışlasın. Bende çokkorkrum gerçekten
1fatma_nurr Skn23 stres korkuda olmuş ola bilir sen stres yapma kuzum sakin ol Allah’ın izniyle bişey olmaz dualarimda seninle
Aysenur222 Skn23 rahim agzına baktırdınmı açılman mı var acaba yada plesantan aşşagıda olabilir başka tecrübe li doktora görün bence bu haftalardaki kanamalar dediğim şeylerle uyumlu
sedasalman Mervegc bende direk olumsuz konuştular düşer bir kaç güne dediler bugün tekrar gittim kesende gelişememiş tam dediler napıcam bilmiyorum
Skn23 Mervegc iğne vurdular prolactin miydi tam adını unuttum . Siz ne sıklıkla hangi iğneyi vurundunuz
Skn23 Aysenur222 rahim ağzın kapalı dedi geçen gelmemde de plasanta da kanama yok demişti yine bakmıştır sanırım . Sadece biberde eski bi kan birikmiş sanırım öyle birşey dedi umarım durur kanamam . Sabah tekrar bakacak
Aysenur222 Skn23 allah kolaylık versin gebeliğin ileri gene bişe olcagını sanmıyorum iğneni kullan bence iyi bir doktora görün bidaha
asiyerz Skn23 benim 14. Haftamda kanamam olmuştu, sonradan kahverengiye dönmüştü. Şu an 25 haftalığım, kan gelmiyor ama progrestan kullanmaya devam ediyorum ve ağır iş yapmamaya özen gösteriyorum
Skn23 Mervegc bana ta geçen hafta 2 vermişti birini gece yaptılar biri Duruyor bakalım birazdan doktora inecem ne diyecek. Acaba