Merhaba 9 haftalığım bende bu gün bel ağrısı ve kahve rengli akıntım oldu progestan fitil kullanıyordum iki gündü kullanmadım doktor söyledi eğer akıntın olursa kullanırsın geri kalanını fitilin yerleşme akıntısı ola bilirmi bu?çarşamba doktorum bakdı ultrasonda tahlilde hiç bir sorun yok demişti