Rabia04_09 Merhaba hanımlar biz kızımla 24+4 haftalık olduk. Bugün kontrolümüz vardı ve kilosu 650 gr dedi. Haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi ama ben yine de merak ediyorum bu haftalarda olanlar bebeklerinizin kilosu ne kadar?
ozgegundogdu1903 Rabia04_09 bence gayet normal bebişin kilosu biz 27 haftalık olduk ama o haftalarda 700 gr dı kilosu 🙏🏻🙂
FatmaAselinAnnesi_60 Rabia04_09 26+1 gittim 780 gram dedi haftasıyla uyumlu diyerek 25+1 dedi o yüzden kafam çok karıştı 😂😂
Gul3405 Rabia04_09 merhaba ben 18 haftadan 19 gircem bebegimin cinsiyeti erkek ama hareketlerini hisetmiyorum normalmi
Nazarfirat ozgegundogdu1903 benim 27 haftalık giyim o gün 840 gram ama doktor 25 hafta ile uyumlu anlamadım sizin doktor normal dedimi sizinkinize şimdi kaç haftalık oldun cnm
Nazsylu 24+3 750 gram ama her bebeğin gelişimi farklıdır. Doktorunuz normal dediyse bi sorun yoktur☺️
Rabia04_09 Nazsylu tabii orası öyle her bebeğin kilosu boyu bir tutulamaz zaten birazda genetiğe bağlı. Ben ezelinden beri hem zayıf hemde minyon tipim çokta ti yarı büyük birşey doğurmayı beklemiyorum 😅 yeter ki sağlıklı olsunlarda
hicrann_96 Gul3405 ilk gebelikte 21 haftalarda hissediliyor sonraki gebeliklerde 16 da hissetmeye baslayanlar var. Ben ilkinde 21+3 te hissetmiştim ikincide 15 haftalıkken hissettim
Rabia04_09 Gul3405 İlk gebelikse biraz geç hissetmeniz normal. Bu benim ikinci gebeliğim 15-16. Haftalarda kalp atışı gibi pıt pıt hissediyordum 19.-20. Li haftada biraz daha yoğunlaştı ondan sonrası zaten hep hareketli geçiyor merak ermeyin 🥰
ozgegundogdu1903 Nazarfirat ben suan 27 haftalıgım doktorum gayet güzel herseyi haftasıylada uyumlu dedi o haftalarda haftaya tekrar gideceğim 🌸
ozgegundogdu1903 Nazarfirat iki hafta geriden gitmesinde problem yok diye biliyorum ben sorun olsaydı eğer doktorunuz emin olun sizi bilgilendirirdi içinizi ferah tutun 🙏🏻🌸
Nazarfirat ozgegundogdu1903 öyle mi ama bnm bebeğimin kilosu çoğu kişi iyi dedi bazilarin ki bnmki daha düşük doktor normal demiş anlamadım