Brcgms11 Hanımlar Merhaba, Öncelikle hepimizin Rabbim yardımcısı olsun ve karanlıkta kalan kardeşlerimizin ışığı olsun🤲 75ml şeker yüklemesi sonucum, Açlık 77 60DK 152 120DK 100 Anlayan varsa yardımcı olabilir mi🫶🙏
Humzee16 Brcgms11 bende şu an 27 haftalık çarşamba gününe randevum var İnşâAllah 27+5 e denk geliyor siz tam 28 de mi yaptırdınız acaba ?
P12345- Merhabalar bende şeker yüklemesi yaptırdım İlk açlık 90çıktı bir saat sonra 219çıktı Direk dahiliyeye gönderildim orda tekrar açlık toklık kan verdim gayet normal çıktı. Aramızda böyle annelerimiz varmı acaba. Ara sıra ölçüm yapıyorum bazen 140 altında çıkıyor nazende üstünde.
Brcgms11 Humzee16 Doktorum 27. Haftamda çağırmıştı kontrol günüm de fakat kırgınlık vardı vücudum da gidemedim. Yani tam 28e denk geldi öyle gittim ama sizler şimdide gidebilirsiniz 🫶😌