ozzlemk Kızlar bir de hamileyken karın ağrısı normal mi? Acı biber de yemiştim ondan da kaynaklanabilir mi
Tufutufu ozzlemk valla benim arada ağrıyor bi bakıyorum ishal olmuşum. Bir şeyler dokununda ya da bebek dayanınca karın ağrıo sanırım
ozzlemk Nurteke acı biber ağrısı gibi yani afedersin acı biber yiyince bozar seni hafif ishal gibi büyük abdestini yaparsın ya öyle yani tuvalete girince geçti 8+1 im
Nurteke ozzlemk biber agrisiysa bişey olmaz kuzum ama bence fazla aci yeme belki zarar verir bebege daha ufak ya bilemedim😃