Gamzefarukk Yorumunuz nedir bu ilaç bende dışkı renginde değişiklik ve ishal yaptı sizde nasıl etkileri oldu acaba
dilinkopsunemi-bisus Gamzefarukk feramattan bin kat daha iyi dışkı rengin değişik ise bi iki gün ara ver ishal gibiysen normal kabız olmaman için öyle
dmtturan Gamzefarukk açıkçası benim vitaminden sonra öyle oldu buna başlayınca devam etti bugün normal gibiydi benimde bayadır bu konu aklımı çeliyordu
Mrvctn Ferrum bende mide bulantısı yapmıştı çok, ferramat da dışkımın rengini değiştirdi. Ne yapsam bilemedim
Nanai Demir ilaçları ve vitaminlerin dışkıda renk değişimi yapması normaldir. Ve genelde kabızlığa neden olurlar. Bunun içinde bol sıvı tüketmek lazımmış.
Muhkub Doktor banada ferrum yazmış ama içeriğinde folk asit var bn zaten 11 hafta ya kadar folbiol kullndım oda ağır mış bilemedim şimdi ferrumu kullanmaya korkar oldum napcam bilmiyorum 🥺