Hasretkurt Kızlar pazartesiye kadar sancım gelmezse suni sancı verilecek Meryem ana otu almıştım suni sancı verilmeden mi otu suya koymam gerek bilginiz varmı ?
Humzee16 Hasretkurt doğum esnasında koymanız gerekiyor. Doğum bitince de çıkarmanız gerekiyor diye biliyorum. Koyacağınız su okunmuş olursa daha iyi olur siz doğumdayken sürekli birisi okusun ❤️ Rabbim sağlıcakla, hayırla kucağınıza almayı nasip eylesin.
Edafmo Hasretkurt benim bildiğim açılma başlayınca koyuyorsunuz o açıldıkça rahmin açıldığına inanılır çünkü. Doğumdan çıkar çıkmaz da sudan alınması lazım. Meryem suresi özellikle okunursa ot su içerisindeyken şifalı olduğu söyleniyor