Mavi35 oraya gidiyorsun cnm gunun gekince yatis veriyo evraklari imzalatiyo sobra cikip igneni vurulup cikisini yapiyorsun sabah erknde git yap oglenden sonra cikisin mesai bitimime kalirsa bir gece yatarsin yoksa korkulacak bisi degil sadece kalcandan yapiluyo ama bn devlet hastanesine gittigim.icin ucret odemedim