Zumraninannesi06 Kardelen-123 doğuma gitmeden 4 gün önce başladım sürmeye Lansinoh çok güzel bir göğüs ucu kremi 🌺
Kardelen-123 Zumraninannesi06 emzirmeden önce sürdüğünüzde de kalkan ya da gümüş kapak kullanıyor muydunuz peki?
Kardelen-123 rumeeysaa emzirmeden önce sürdüğünüzde de kalkan ya da gümüş kapak kullanıyor muydunuz peki?
rumeeysaa Kardelen-123 daha doğum yapmadım Martta inşallah:) ama kalkan aldım, gümüş kapağı önermedi çevremdekiler
Canan-Uraz Kardelen-123 ilk hamilelikte 36-37gibi e vitaminli kapsül aldım eczaneden 22ay emzirdim hiç yara olmadı. Kalkan gümüş kapak fln da kullanmadım gerek duymadım. İkinci gebeliğim 37haftalığım yine sürüyorum bakalım inşallah bu sefer de yara olmaz.