Seda06891 Lekelenme için doktora gittim progestan verdi 3. İçeceğim ama koyulaştı tam tersine doktorum cevap vermiyor bebeğe bişey olur mu lütfen tecrübeliler yazsın şimdiden Allah razı olsun
inciminel Seda06891 selam benim de olmuştu koyulaşarak bitiyor zaten kanama çünkü kan içerde artık bekledikçe rengi koyulaşıyor ama sen her ihtimale karşı bir git canım. Aklında kalacağına için rahat etsin
7221_ Seda06891 bende yaşadım hatta kanamam 4 buçuk ay vardı iğne ile progetanla cok şükür geçti kırmızı olamdigi sürece sıkıntı yok korkutma kendini
Afraduru Benim de kanamam oldu ve yaklaşık iki hafta kadar sürdü rengi kırmızı olmadığı sürece sıkıntı etmememi söyledi doktorum. Koyulaşarak bitti. Uzan ve temel ihtiyaçların dışında kalkmamaya dikkat et. En kısa zamanda da doktoruna görün. İçini ferah tut
TuqbaArslan Seda06891 bende hamileliğimi adetten 3 gün önce başlayan kanamalarıla anladım 3 gün ne kesildi ne çoğaldı doktorum bthc baktı hamile olduğum anlaşıldı progestan kullanirken aynı zamanda istirahat çok çok önemli eğilip kalkarken falan her şeye dikkat etmelisin. Kahverengi olması kötü değil. Benim kanamaları bittiği halde azcık kendimi yorayim yine leke geliyordu dinlenerek gec ti 3 ayliga kadar leke olmadığı halde günde 2 kere fitil olarak aldım ilacı yan etkiside olmuyor fitil olunca
butterfly35 Seda06891 progestan hem ağızdan hem vajinadan fitil olarak kullanılabilen bir tablet. Benim doktorum hep ağızdan kullandırdı ama vajinadan da kullanan çok var.
Gamzetok Seda06891 benim de oldu hatta 2 hafta köyü kahve rengi akıntım geldi sarıya döndü bitti şükür sanırım içerde kalan kan o yine de doktora görünün içiniz rahat etsin
Ceroooss Seda06891 Hayır normal ilacı vajinadan alıyorsunuz fitil olarak satılmıyor Yani hem Agizdan hem vajinadan alınabiliyor aynı ilaç
Gamzetok Seda06891 progestan fitil ve iğnesini kullandım 1 gece hastanede kaldım orda başka iğne de yaptılar serum verdiler hala progestan fitil kullanıyorum