Canım içini rahat tut kendini strese sokma 🙏🏼 Bende daha önce düsük yaptım bir kez ve bu gebeligimde bu yuzden ilk haftalarim çok zor geçti, herbir agrida düştüğünü,düsecegini düşündüm. Psikolojim bozulmustu resmen 🥺 Düşük yaparken kanamam olmuştu ama hic en ufak bir ağrım olmamisti benim mesela. O yüzden her agri her kanama düşük olmuyor oyle bi durumda var, şükürler olsunki suan 30. Haftaya girmek uzereyiz❤️ Sende korkma insallah keseni gorursun kalp atisinida dinlersiniz pazartesi günü, ben 6+4 de gitmistim vajinal ultrason ile bakildi hem kalp atisini hemde bebisi gormustuk darısı sana olsun ❤️