Suragurlrr Merhabalar. Bogaz enfeksiyonu geciriyorum. 13 haftalık gebeyim. Dün serum taktılar bugün antibiyotik basladılar maalesef, daaha önce hamilelikte kullanan varmı? Bi sakıncası olmaz insallah
story Suragurlrr ben sizin haftanızdan daha küçükken kullanmıştım çok şükür hiçbir sorun olmadı içiniz rahat olsun
Meliissaaaa Suragurlrr gebeler için kullanabilecekleri antibiyotikler oluyor. Her antibiyotik kullanamıyoruz bazılarını kullanıyoruz sadece muhtemelen doktorunuzun verdiği gebelik için uygun olandır geçmiş olsun