Sibelalper uyku durumunda bilincsiz yatabilirsin sorun olmaz zaten tansiyonun dusmeye basladiginda rahatsiz olur donersin mutlaka demisti doktorum, anlik bir sorun olmuyormus hem tansiyon icin hem de bebege giden kan akimini etkilememek icin sirt ustu yatirmiyorlar 😌