Bende unutuyordum hep yan etkisinden dolayı içmek bile istemiyordum ama depolarım az olduğu için hamilelik bitiminde de kullanmaya devam etmem gerekiyormuş o yüzden bir şekilde zorluyorum kendimi ferrozinc kullandım iki kutu ama inanılmaz mide bulantısı yapıyordu bulantılarım normalde bittiği halde ilaç kusmama sebep oluyordu gece yatarken içip hemen uyuyordum ama tabi sabah ağzımın tadı bozuk uyanıyordum doktorum en son laktofe önerdi şuanlık iyi gibi demir ilaçlarının verdiği etkiyi yaratmıyor bi tık pahalı sadece diğerlerine göre