Ugy Kızlar meraba bi sorun olacak 23 haftalık hamileyim doktor lactofonin ilacını verdi sağlık ocağındaki doktorumda çok iyi ona danıştım o ücretli bu ücretsiz deyip deceviti önerdi var mı kullanan acaba hangisi benim haftama daha uygun
beyzacmvrc Ugy ben regenesis kullaniyodum onda ekstra OMEGA 3 falan da vardı ücretliydi o. doktorum bu sefer decavit yazmış onu kullanıyorum su anda
pembiktavsan Ugy ben de decavit kullanıyorum 32. Haftadayım. Doktor ilk 3 ay bittikten sonra vitaminler için decavit vermişti hala devam