Ben sezaryenle dogum yaptığımda külodumun üst kısmına yanlama (dikişi kapatacak şekilde) çok ince beyaz tülbentler var ya ondan koyuyordum tam dikişimin oldugu bölgeye geliyordu kupkuru kalıyordu bende doğumdan cıktıgımda 85 kiloydum aynı göbeim sarkıyordu ama bu sekılde hiç sorun yaşamadım doktorumda pedde koyabilirsin demişti ben ped yerine tülbent tercih ettim deneyebilirsin hiç koku, enfeksiyon falan olmadi