aybukekurt55 Betam düşmüş 7,11 7,1 olmuş neden düşmüş aynı hastanede vermedim ondan olabilir mi neden düşüyor
Seyma_58 aybukekurt55 beta düşmesi normal değil ya düşüktür yada kimyasal gebelik takip edin erken müdahale yapın
myangelson aybukekurt55 kimyasal da olabilir veya farklı hastanede vermişsin o da fark edebilir en son verdiğin yerde 48 saat sonra tekrarla istersen
Seyma_58 aybukekurt55 sağlık ocağına yada hastaneye gidin takip edilsin eğer düşük gibi birşey varsa müdahale olur
Mervegvn123 aybukekurt55 iki farklı hastanede cok farklı sonuclar cıkabılıyor bızzat kendım yaşadım lütfen telaş etmeyin ılk verdiğiniz yerde verin mutlaka ve sabıt yerde vermeye devam edin ayrıca iki farklı hastane olmasına ragmen değerinizde uçurum fark yok yüksek ihtimal düzenli bir artıs var ama hastane farkı nedenıyle anlıyamıyorsunuz
aybukekurt55 Mervegvn123 öyle birşey olsa az da olsa yükselme olurdu üç gün sonra gittim adet günüm bir gün geçmişti 7 çıkarmı 7 çıktı
Mervegvn123 aybukekurt55 ben size daha öncede yazdım diye hatırlıyorum kendimden tekrar örnek vericem ilk kan testım 600 küsürdü ıkıncı testı baska yerde verdım 300 küsür cıktı telaşla ilk gittiğim yere gittim aynı gun ıkıncı kanı verdim 2000 küsür cıktı kac kat farktan bahsedıyorum sizin 7-7 cıkması cok daha normal ılk verdıgınız yerde kan vermeden malesef net sonuca ulasamayacaksınız bu farkı bılmeyen herkez sıze saglıksız gebelık düşük gibi cevaplar verecek