minikmucizem1_ benim 11 de sebepsiz başladı lekelenme tarzında damla damla fitil kullanmama ve yatmama rağmen geçmemişti. WC dışı hiç kalkmadim bu sürede annemde kaldım.13. haftamda aşırı bir kanamam oldu sebep yok,büyük parcalar düşürdüm içeride kan pıhtılaşmıs,düşük zannettik o derece.hastanede kanama alanım 8 cm çıktı 11 gün yattım.Suan 17 haftaligiz prolutn iğne ve fitile devam ediyorum kanama alanım yeni kapandı çok şükür.Bazen sebepsiz de olsa görülebiliyor.Bu sürede sakın stres yapma, üzüntü stres tetikliyor tekrar.Bebek büyüdükçe kanama alanında kapanacaktır🤲🏻